måndag 8 december 2008

Hej svejs


Ligger i solstolen utanför emelies&saras bungalow. Tog nyss ett iskallt dopp i poolen, för idag är det riktigt varmt och skönt :) Igår var vi ute. Dansade som idioter haha gud så kul vi hade det! Tog det dock LITE lugnare än vad det blir ikväll. . . För imorrn är emelie o sara lediga, så det lär bli en livad kväll/natt med efterfest i poolen! Alla som jobbar här i fritidsresor ska ha middag/möte ikväll, så Emily o jag ska ha en egen förfest här hemma o sen möta upp alla i playa del ingles senare. Det kan nog bli skoj :-P haha! Nu ska jag doppa mig igen, kokar!!! See ya

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är jätteavundsjuk, här hemma så är det grått och kallt! men något som är bra är att emilys garderob, det vill säga den pyttelilla del som hon inte tog med sig, står till mitt förfogande :D underbart! hoppas att ni har det bra :) puss / bullen