lördag 7 mars 2009

Wallander är spännande. . .


. . . Tycker jag och sofia, och Lilla Nala också!:) Idag har jag varit hos Jossan i hennes nya lägenhet, hon hade även lite födelsedagsfirande. Det tar mkt trevligt att träffa både hennes familj och vänner! Vi träffas alldeles för sällan men det ska vi försöka ändra på nu! Efter Jossan bar det av in till Ågatan där jag köpte mat på Steve's till mig och Soffan! Blev det gamla vanliga för oss båda, kul att man aldrig testar ngt nytt:) Jag blev lite sugen på utgång när vi såg på Melodifestivalen och hörde alla "svängiga" låtar där ha ha men NÄÄÄ sängen är så skön och jag orkar inte vara trött imorgon! Får bli en annan gång!*Natti Natti*

2 kommentarer:

Emily sa...

Måste bara säga att en av er har ett väldigt fint namn :-)
Hoppas ni får en kanonbra dag båda två!

Hannah sa...

haaalllaaaaa?!!! vart ar ni???
:'(