måndag 16 mars 2009


Sitter i bilen och väntar på mat ha ha vilken liten bortskämd unge jag är ibland alltså! Fick trevligt sällskap av en alkoholiserad man som ställde sig och viftade med sin lilla snottelotte och skulle slå en drill i ett hörn precis utanför bilen, härligt härligt! Sånt som gör att jag blir EXTRA sugen på min mat! Det är tur att man har ett så spännande liv just nu, jag menar detta är inget man ser varje dag ha ha ha ha ! Idag öppnande anmälan till universiteten och fy fasen vad jag ska söka! Jag ska från om med terra alla intagningskansli med antagningar till jag kommer på vad jag vill bli! Nu spyr jag snart ifall jag inte slutar skriva, pappa kör som en dåre. . . Puss och hej

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack för uppdateringen o ja sök sök sök!!! puss

Anonym sa...

och just snottelotte råkar vara ett av mina favoritord :D hööhhö. / göran