onsdag 25 mars 2009

Jahopp. . .


. . . Andra lasset med böcker för denna vecka då! Ha ha, nae nu får det vara nock på ett tag, har ju en del att läsa plus att det börjar det bli fullt i mitt lilla bibliotek! Har precis ätit en utsökt middag med min familj, soppa till varmrätt och våfflor med hjortronsylt och grädde till efterrätt Mumma! Det är ju trots allt våffeldagen idag! Behöver kanske inte gå in närmare på att jag misslyckades rätt rejält med de förbannade våfflorna innan de blev bra, tur att jag är ENVIS! Pratade med min gulle Emili idag och jag är så glad att hon är en så klok och bra vän som får mig att inse saker och få mina tankar på rätt spår. Är bra att hon inte är rädd att ifrågasätta mig ibland också när entusiastiska jag sätter igång! Hoppas du förstår vad jag menar :) För första gången på länge känns det också som om jag har en massa roliga saker att se fram emot, det känns så himla UNDERBART! Från och med nu kan det bara bli bättre och bättre! Jag känner att jag för varje dag som går ännu lite mer lär känna mig själv, men känner som sagt att jag kan och vill så MYCKET mer än den situationen jag befinner mig i nu kräver! Luddigt som fasen ha ha. . . . Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen! Ringa till Johanna för att hon hade ringt mig! Ha en mysig kväll och sov så gott!

Inga kommentarer: