onsdag 18 mars 2009


Jag har precis VRÄKT i mig denna tacosallad med kyckling och avocado grej! Mums! Idag har jag varit på så himla bra humör hela dagen, känns som om jag klarar av vad som helst:) ha ha tom kanske eventuellt jurist programmet, ifall jag bara skulle bestämma mig och ge hundra procent så vet jag att jag blir farlliiig som tusan så se upp Sverige och världen!;) Jag har känt under hela mitt liv att jag verkligen inte bara vill ha det där "vanliga" utan nå lite lite högre. . . Jag talar lite i skägget nu ha ha men ni förstår säkert! Frågan är bara nu hur mkt jag är beredd att offra för att nå mina(sjukt?) höga mål? Jag hoppas att den känslan jag har nu inte försvinner och att våren och sommaren skyndar på som fasen! Önskar också att alla mina vänner kunde vara samlade lite oftare, men det är ju så det blir när man blir äldre:) känner verkligen att jag ska tänka efter ordentligt i fortsättningen och köra mitt race, för då vet jag ju att det blir bra, jag känner ju mig själv bäst av alla människor i hela världen. . . Detta känns nästan lite för personligt för att lägga ut på bloggen men WHAT THE FUCK! Im back och det känns så JÄVLA skönt! Pusss till er

1 kommentar:

Hannah sa...

Ah vad haaarligt Emily! Back on track, you go girl! Vi kanske inte ses sa ofta men jag finns alltid for dej min fina! Ta hand om dej!

love
H