fredag 20 mars 2009

Dagens outfit. . .


Oborstat hår, osminkad, morgonrocken fick jag i julklapp. Het som tusan är jag! Ska snart ta tag i dagen som bland annat kommer att innehålla fika (semlor) med mormor och morfar, promenad och myskväll med bästa Sofia:) Lycka är att känna som jag känner idag! Och Hannah, ifall det nu inte blir möjligt för oss att resa någonstans tillsammans så vill jag gärna komma till dig i London snart! Ha en bra dag, nu är HELGEN nära! En hälsning till alla mina kollegor också ifall ni läser idag, någon av er kanske gör det iallafall. . . ;) Ni är bäst och jag är glad att jag har fått möjlighet att jobba med så underbara människor som Ni!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja läser, ja det vet du ju redan..Haha.. Du är en toppentjej att jobba med.
Kram från Tessan..ps vårat humör i onsdags och torsdags går inte av för hackor..ds

Emily och Sofia sa...

Haha vårat humör och våra skämt var alldeles på topp tycker jag ;)Det blir ju roligare att jobba då... Hoppas att ni hade det roligt igår!! Vi syns nästa vecka! Kram ifrån Emily

Hannah sa...

ja pa natt vanster sa ska vi banne mej ses!! Om det ar vid poolen sa ar ju det bara ett plus :)

take care