onsdag 26 november 2008

Sofia

*Lite julinspiration*

Idag tänker jag ge mig ut och leta julpynt till min lägenhet :) Har kollat lite på internet på lite olika sidor, bl.a. hemtex, åhléns, shape, jysk och ellos. . . Det är helt tomt i min hjärna nu, kommer inte på några mer inredningssidor. Nån som har några tips på fler sidor med julgrejer?


Vet inte om jag ska ha nån ljusstake i vardagsrummet eller om jag ska hänga upp massa "pynt" , d.v.s kulor i olika nyanser, kanske någon stjärna och nåra genomskinliga kulor som lyser. Precis som på bilden. . . Ska ju inte ha någon gran iallafall eftersom den kommer bli påhoppad av mina lurviga monster :P och då kan det ju vara mysigt med lite pynt i fönstret istället!


Annars är ju dom här ganska fina :)
Fast jag tror att de där "trådarna" som hänger ner från den vänstra jlusstaken skulle vara mer än populära här hemma ;) lite farligt!
Men fina var dom tycker jag.


Hmm. . . kanske ska julpynta hela lägenheten med massa mysiga julsaker. Julgardiner i köket, passande grytlappar och handdukar. Byta ut påslakanen mot nåra...röda?
Haha jag skulle lätt kunna göra detta för jag älskar verkligen att pyssla med lägenheten! Men orka göra om i alla rum. . . det ska ju ner sen igen :/ Jaja får se vad jag hittar på stan sen :)
Kanske förvandlar lägenheten till en tomteverkstad, man vet aldrig.

1 kommentar:

Anonym sa...

så himla mysigt, jag försöker verkligen hindra mig från att sätta upp min stjärna..vill vänta till på söndag! nu ska jag plugga vidare! jag tycker om eran blogg puss memme