onsdag 26 november 2008

Färdigpyntat kök :)

Nu är köket färdigt, pyntat och väldigt julmysigt!
Bytte gardiner. Eftersom dom gamla var gröna, så passade inte den röda stjärnan riktigt tyckte jag. Hittade ett par röda gardiner på Hemtex för halva priset, så dom kostade bara 124kr :) ett riktigt fynd! Stjärnan är från Indiska. Hittade en julhandduk och grytlappar i garderoben också.

Jag har kommit halvvägs på min pyntning i vardagsrummet :P hur det blir visar jag sen när allt är klart! Men det blir iallafall kulor i fönstret. Ska nog ta en sväng på stan imorgon också eftersom det blev lite sent idag. Så imorgon ska jag titta efter:
  • Lysande kulor att ha i fönstret
  • Mysiga kuddar till vardagsrummet
  • Mjukisdress
  • Necessär
  • 4 paket till julklappsspelet

1 kommentar:

Anonym sa...

Ahhh vad myigt det er ut att vara sofia! En riktig mysexpert :)
kram