torsdag 27 november 2008

Pink





Ligger i soffan och lyssnar på Pink´s platta. Måste säga att hon är väldigt bra! Ska snart iväg till Sara. Hon tjatar som en galning :P haha så jag måste nog skynda mig lite. . .



Lite egobilder blev det idag :) men det är alltid roligt! Emily ligger lite efter med sina inlägg nu :P he he men det kan ju bero på att hon är duktig och jobbar! . . . till skillnad från mig som varit ledig i två dagar. Men nu väntar arbete i fyra dagar. Vet inte när jag ska hinna packa, men det löser sig :)


Nä som sagt ska jag springa iväg till Sara nu!


Men måste bara säga att jag va inne på http://www.bloggvarde.se/ förut. Haha roligt men jag förstår inte riktigt hur dom kan få fram hur mycket en blogg är värd. Nån som vet? Vad dom baserar det på?


. . . och min mobil kan bara ringa nödsamtal?! har vart så hela dagen!! så störande :( ska nog lämna in skiten, för nu har jag fått nog!

Inga kommentarer: