torsdag 21 maj 2009

Strålande sol. . .


. . . Eller inte! Ha ha men man ska inte klaga! Idag är det ett fullspäckat schema, springa,kolla på lägenhet och äta med Jossan,fördrink hos Sofia och sen utgång till PLATÅ! Och så ska jag hinna förbi lilla Emelie också och underhålla henne lite;) hon gillar inte att vara ensam en endaste liten minut och ifall man inte hänger med på allt hon vill hitta på så blir hon sur och man blir anklagad för att vara tråkig! Ha ha fast jag tycker om henne ändå. . . Ganska så jätte mkt faktiskt!:) Jag funderar på att släppa på kontrollen (liite) ikväll och bara köra på, men man vet aldrig ,jag svänger ganska fort. . . Saknar Hannah lite extra idag, men det har blivit en vanesak!;) Ha det bra allihopa och håll tummarna för SOL hela helgen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ursäkta???
Då behöver du inte komma hit då!! Jag har sysselsatt mig bra själv tack :p HAHA!! Ses snart pluffen!
// Surtanten haha ;)