lördag 16 maj 2009

Olycklig kärlek. . .


. . . Finns det olika typer utav. Min olyckliga och omöjliga kärlek ser ni här ovanför! Fan att det ska vara så svårt. . . Att gå i dom alltså:) Jag har insett,det skulle helt enkelt inte fungera emellan oss, det skulle särskilt bli svårt att förstå och kommunicera med varandra kl 03 en lördagsnatt. . . Aja det finns ju massor utav andra (skor) där ute som kan bli mina! Men just nu är det bara dessa speciella som jag vill ha och tänker på hela tiden. . . Man vill ju inte kasta bort något bra som kanske eventuellt kan bli något seriöst! Och det värsta av allt är ju att jag själv väljer bort. . . Jag har haft chansen,men fan fan! Det är inte lätt! Jag hoppas att ni kan läsa lite mellan raderna. . .

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA!
Jag håller med dig....men du vet ju att jag kan ta dom om det inte funkar mellan er :P haha!! Nädå det funka inte mellan oss heller:P
puss

matilda sa...

Måste bara kommentera att dom där skorna var hur snyggasom helst!!!